Бажання
Додайте товари до списку бажань
GOOD VIBES ONLY
0
Мій кошик

POC

Дуже часто читаючи історію спортивних компаній, доводиться зустрічатися зі своїми столітнім періодом розвитку. Але на сьогоднішній день лідерство на світовому ринку починає належати не «мастодонтам» спортивних виробів, а молодішим концернам із широкими амбіціями та інноваційними проектами. До таких успішних фірм, що завоювали довіру багатьох спортсменів у всіх куточках планети, відноситься і POC. Цей шведський бренд вже показав себе на платформі якісної продукції для велоспорту, а також гірськолижних занять і не здає свої позиції вже понад 10 років. Він «підкупив» своїх прихильників чудовою зносостійкістю товарів, їх високотехнологічними способами виробництва, оригінальним та сміливим дизайном.
 
З початку біографії прогресивного бренду
Компанія POC була створена для виконання дуже важливої ​​та серйозної місії, яка полягала в тому, щоб урятувати та захистити максимальну кількість життів спортсменів. Особливий акцент вона зробила на запобігання травмам велосипедистів та екстрималів, які виконують небезпечні трюки. Бренд народився у 2005 році у Стокгольмі (Швеція). Вперше свої можливості він продемонстрував на відомій виставці ISPO, яка висвітлювала нові товари у світі гірськолижного спорту. POC показала на цьому заході свої вироби (шоломи, маски, захист та ін.), спрямовані на зменшення удару під час падіння спортсмена, що значно знижувало рівень його пошкоджень. Продукція шведської марки викликала непідробний інтерес, завдяки чому про неї дуже швидко заговорили у багатьох країнах світу.
 
Бренд зробив основну ставку на вражаючу технологічність та міцність виробів. Всі матеріали та нові процеси виробництва були розроблені у власному науково-дослідному центрі - POC Lab. У ньому працювали і працюють не лише найкращі інженери своєї області, а й спеціалісти спортивної медицини, спеціалісти з ушкоджень опорно-рухового апарату та спинного мозку. Це дозволило POC створювати дійсно суперміцні та надійні вироби, що стали справжньою бронею спортсменів.
 
Ривок популярності прийшов до компанії у 2006 році. Це сталося після Олімпійських ігор, що проходили у Турині. Під час змагань американська гонщиця з гірських лиж Джулія Манкузо виграла золоту медаль, а її фото у шоломі та окулярах POC розлетілися по всьому світу. З цього моменту попит на товари шведського бренду підвищується у кілька разів, внаслідок чого він розширює свою діяльність. Марка починає займатися виробництвом як виробів для гірськолижних занять, а й у сноубордингу, велоспорту, і навіть багатьох інших.
 
На піку свого розвитку
На початку 2014 року POC входить у партнерські відносини з командою Cannondale-Garmin Pro Cycling, яка на той час була найуспішнішою американською шосейною велокомандою, що містить найкращих професіоналів своєї сфери і отримувала високі нагороди протягом 7 років. Шведський бренд підписав контракт на 3 роки із засновником команди Джонатаном Вотерсом про офіційне постачання шоломів та очок. Цього ж року POC встановлює ексклюзивне партнерство з Volvo Car Group для дослідження нових ідей у ​​сфері безпечного дизайну.
 
Наприкінці 2014 року компанія оголосила про випуск своєї першої масштабної лінійки дорожніх велосипедів, що отримала назву AVIP. Ця абревіатура у перекладі означає «увага, видимість, взаємодія, захист». Ця лінійка стала найуспішнішою ініціативою бренду, спрямованої на підвищення безпеки дорожнього руху велосипедистів. У 2015 році фірма створює окрему лабораторію від POC Lab – WATTS, діяльність якої спрямована на підвищення рівня продуктивності. У новому відділенні працюють фахівці з аеродинаміки, мета яких – робити спеціальні товари POC, що дозволяють велосипедисту рухатися швидше, використовуючи менше енергії.
 
Дотримуючись концепції AVIP, POC запустила нову лінійку Raceday наприкінці 2015 року. Raceday була заснована на досвіді своєї попередниці та отримала подальший розвиток для оптимізації, а також підвищення продуктивності під час перегонів, щоб дати конкурентоспроможним велосипедистам найоптимальніше обладнання у їхньому прагненні до перемоги.
 
Нинішнє життя невтомної компанії POC
Зараз компанія POC перебуває на піку свого розвитку і користується величезною популярністю. Цьому сприяла постійна праця бренду над собою, яка допомогла безлічі спортивних команд стати призерами X Games, Olympic та World Championship, заслуживши понад 50 найвищих медалей на цих міжнародних змаганнях.
 
За словами керівництва шведської марки, найважливіша частина та причина успіху - кваліфіковані та віддані своїй справі співробітники. Персонал POC має відмінний досвід і широкі ідейні задуми. Це стосується як графічних дизайнерів, так і інженерів CAD, комунікаторів, маркетологів, послів та ін.
 
За роки своєї діяльності POC отримав понад 40 престижних міжнародних нагород за безпеку, дизайн, інновації та бізнес. На даний момент він співпрацює з 25 країнами світу, постійно збільшуючи межі збуту величезного спектру товарів, основними серед яких є:
  • Велосипедні шоломи
  • Велосипедні перчатки
  • Велофутболки
  • Велокуртки
  • Велошорти
  • Гірськолижні шоломи
  • Гірськолижні маски
  • Гірськолижний захист

 

POC – яскравий приклад того, що віддаючись своїй роботі на максимум, можна досягти вражаючих вершин!
Розгорнути

Немає товарів

Вгору